Analiza implementacije e-learninga u sustavu hrvatskog visokog obrazovanja

Posljednjih godina e-learning, kao suvremeni pristup učenju i poučavanju, zauzima sve važnije mjesto u našem visokom obrazovanju. No, proces njegove implementacije na hrvatskim sveučilištima i veleučilištima ne odvija se ujednačeno. Dok su neke visokoobrazovne ustanove u značajnoj mjeri prihvatile e...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000750703/Details
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
22 (2009), 2 ; str. 328-339
Glavni autor: Dukić, Darko, ekonomist (-)
Ostali autori: Bimbi, Ivan (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Ekonomski vjesnik
LEADER 02009caa a2200313 i 4500
001 NSK01000750703
003 HR-ZaNSK
005 20120203111819.0
007 ta
008 101202s2009 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000750703 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 378:004  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Dukić, Darko,  |c ekonomist 
245 1 0 |a Analiza implementacije e-learninga u sustavu hrvatskog visokog obrazovanja /  |c Darko Dukić, Ivan Bimbi. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 9 jed 
504 |a Summary 
520 |a Posljednjih godina e-learning, kao suvremeni pristup učenju i poučavanju, zauzima sve važnije mjesto u našem visokom obrazovanju. No, proces njegove implementacije na hrvatskim sveučilištima i veleučilištima ne odvija se ujednačeno. Dok su neke visokoobrazovne ustanove u značajnoj mjeri prihvatile e-learning i inkorporirale ga u svoje studijske programe, na pojedinima se tek započelo s njegovom primjenom. Polazeći od važnosti e-learninga, cilj istraživanja čiji su rezultati prezentirani u ovom radu bio je izvršiti analizu implementacije toga koncepta u sustavu našega visokog obrazovanja s obzirom na obilježje znanstvenog područja. Istraživanje je provedeno na uzorku ispitanika koji čine studenti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Poseban naglasak stavljen je u radu na utvrđivanje razlika u akceptiranju i oblicima e-learninga s kojima su se studenti imali prilike susresti tijekom dosadašnjega školovanja na upisanom studiju. U analizi navedene problematike primijenjene su odgovarajuće statističke metode 
653 |a Elektroničko učenje  |a Visoko obrazovanje 
653 5 |a Hrvatska 
700 1 |a Bimbi, Ivan 
773 0 |t Ekonomski vjesnik  |x 0353-359X  |g 22 (2009), 2 ; str. 328-339 
981 |b B11/09  |p CRO 
998 |a dalo101202  |c zvdo120203 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/ekonomskivjesnik  |y Ekonomski vjesnik