Analiza implementacije e-learninga u sustavu hrvatskog visokog obrazovanja
Posljednjih godina e-learning, kao suvremeni pristup učenju i poučavanju, zauzima sve važnije mjesto u našem visokom obrazovanju. No, proces njegove implementacije na hrvatskim sveučilištima i veleučilištima ne odvija se ujednačeno. Dok su neke visokoobrazovne ustanove u značajnoj mjeri prihvatile e...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000750703/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomski vjesnik 22 (2009), 2 ; str. 328-339 |
Glavni autor: | Dukić, Darko, ekonomist (-) |
Ostali autori: | Bimbi, Ivan (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Ekonomski vjesnik |
LEADER | 02009caa a2200313 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000750703 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20120203111819.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 101202s2009 ci ||| ||hrv | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000750703 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 378:004 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Dukić, Darko, |c ekonomist | |
245 | 1 | 0 | |a Analiza implementacije e-learninga u sustavu hrvatskog visokog obrazovanja / |c Darko Dukić, Ivan Bimbi. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija: 9 jed | ||
504 | |a Summary | ||
520 | |a Posljednjih godina e-learning, kao suvremeni pristup učenju i poučavanju, zauzima sve važnije mjesto u našem visokom obrazovanju. No, proces njegove implementacije na hrvatskim sveučilištima i veleučilištima ne odvija se ujednačeno. Dok su neke visokoobrazovne ustanove u značajnoj mjeri prihvatile e-learning i inkorporirale ga u svoje studijske programe, na pojedinima se tek započelo s njegovom primjenom. Polazeći od važnosti e-learninga, cilj istraživanja čiji su rezultati prezentirani u ovom radu bio je izvršiti analizu implementacije toga koncepta u sustavu našega visokog obrazovanja s obzirom na obilježje znanstvenog područja. Istraživanje je provedeno na uzorku ispitanika koji čine studenti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Poseban naglasak stavljen je u radu na utvrđivanje razlika u akceptiranju i oblicima e-learninga s kojima su se studenti imali prilike susresti tijekom dosadašnjega školovanja na upisanom studiju. U analizi navedene problematike primijenjene su odgovarajuće statističke metode | ||
653 | |a Elektroničko učenje |a Visoko obrazovanje | ||
653 | 5 | |a Hrvatska | |
700 | 1 | |a Bimbi, Ivan | |
773 | 0 | |t Ekonomski vjesnik |x 0353-359X |g 22 (2009), 2 ; str. 328-339 | |
981 | |b B11/09 |p CRO | ||
998 | |a dalo101202 |c zvdo120203 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/ekonomskivjesnik |y Ekonomski vjesnik |