Long-term impact of sales promotion on brand image

Unaprjeđenje prodaje nezaobilazan je alat u promotivnom miksu, posebno na tržištu proizvoda krajnje potrošnje, između ostalog i zbog povećanih pritisaka na tržištu kao što su rastući zahtjevi trgovaca i veći broj konkurenata. Ovi su se pritisci pokazali kao problem za mnoga poduzeća, posebno ona koj...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000759708
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
21 (2009), 2 ; str. 235-246
Glavni autor: Mandić, Danijela (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Tržište

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Tržište