Long-term impact of sales promotion on brand image
Unaprjeđenje prodaje nezaobilazan je alat u promotivnom miksu, posebno na tržištu proizvoda krajnje potrošnje, između ostalog i zbog povećanih pritisaka na tržištu kao što su rastući zahtjevi trgovaca i veći broj konkurenata. Ovi su se pritisci pokazali kao problem za mnoga poduzeća, posebno ona koj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000759708 |
---|---|
Matična publikacija: |
Tržište (Zagreb) 21 (2009), 2 ; str. 235-246 |
Glavni autor: | Mandić, Danijela (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
Tržište |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: