Odjeća (ne) čini adolescenta
Cilj istraživanja bio je provjeriti je li stupanj uključenosti u kupovinu odjeće s robnom markom povezan s aspektima samopoimanja adolescenata i njihovim sociodemografskim značajkama te ispitati neke karakteristike potrošačkoga ponašanja adolescenata pri kupovini odjeće. Istraživanje je provedeno na...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000762962 |
---|---|
Matična publikacija: |
Društvena istraživanja (Zagreb) 19 (2010), 1/2(105/106) ; str. 187-208 |
Glavni autor: | Justinić, Jasna (-) |
Ostali autori: | Kuterovac Jagodić, Gordana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Društvena istraživanja |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: