Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000764415/Details
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
23 (2010), 1 ; str. 274-281
Glavni autor: Nedović, Mirjana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Sažetak
LEADER 00966caa a2200277 i 4500
001 NSK01000764415
003 HR-ZaNSK
005 20120430114232.0
007 ta
008 110404s2010 ci | |||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000764415 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 65  |2 MRF 1998. 
080 |a 338  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Nedović, Mirjana 
245 1 0 |a Stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta kroz izgradnju robne marke /  |c Mirjana Nedović Čabarkapa. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 7 jed. 
504 |a Summary 
653 0 |a Robna marka  |a Diferencijacija proizvoda  |a Tržišnna vrijednost branda 
773 0 |t Ekonomski vjesnik  |x 0353-359X  |g 23 (2010), 1 ; str. 274-281 
981 |b B01/10  |p CRO 
998 |a rado110404  |c vol1120430 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=89166  |y Sažetak