Uloga odnosa s javnošću u kreaciji pozitivnog imidža države
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000773636/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Duraković, Jasna (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | bos |
Impresum: |
Sarajevo :
Fakultet političkih nauka Univerziteta,
2011.
|
Predmet: |
APA stil citiranja
Duraković, J. (2011). Uloga odnosa s javnošću u kreaciji pozitivnog imidža države: Uloga odnosa s javnošću u kreaciji pozitivnog imidža države : pozicioniranje Bosne i Hercegovine u međunarodnoj javnosti = The role of public relations in the creation of a positive national image : the positioning of Bosnia and Herzegovina in the international public. Sarajevo: Fakultet političkih nauka Univerziteta.
Chicago stil citiranjaDuraković, Jasna. Uloga odnosa s javnošću u kreaciji pozitivnog imidža države: Uloga odnosa s javnošću u kreaciji pozitivnog imidža države : pozicioniranje Bosne i Hercegovine u međunarodnoj javnosti = The role of public relations in the creation of a positive national image : the positioning of Bosnia and Herzegovina in the international public. Sarajevo: Fakultet političkih nauka Univerziteta, 2011.
MLA stil citiranjaDuraković, Jasna. Uloga odnosa s javnošću u kreaciji pozitivnog imidža države: Uloga odnosa s javnošću u kreaciji pozitivnog imidža države : pozicioniranje Bosne i Hercegovine u međunarodnoj javnosti = The role of public relations in the creation of a positive national image : the positioning of Bosnia and Herzegovina in the international public. Sarajevo: Fakultet političkih nauka Univerziteta, 2011.