Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000778923/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Godišnjak (Hrvatsko društvo za građanskopravne znanosti i praksu) 17 (2010) ; str. 727-735 |
Glavni autor: | Vojković, Goran (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Vojković, G. (2010). Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima: Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima. Godišnjak (Hrvatsko društvo za građanskopravne znanosti i praksu), p. 7.
Chicago stil citiranjaVojković, Goran. "Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima: Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima." 2010: 7.
MLA stil citiranjaVojković, Goran. "Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima: Pravni okvir promidžbe u elektroničkim medijima." 2010: 7.