Web-based destination marketing

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000779733/Details
Matična publikacija: Tourism (Zagreb)
58 (2010), 1 ; str. 51-60
Glavni autor: Yayli, Ali (-)
Ostali autori: Bayram, Murat (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01021caa a2200289 i 4500
001 NSK01000779733
003 HR-ZaNSK
005 20120531102225.0
007 ta
008 110920s2010 ci ||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000779733 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 338.48  |2 MRF 1998. 
080 |a 658  |2 MRF 1998. 
080 |a 007  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Yayli, Ali 
245 1 0 |a Web-based destination marketing :  |b do official city culture and tourism websites' in Turkey consider international guidelines? /  |c Ali Yayli, Murat Bayram. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 21 jed. 
653 0 |a Destinacijski marketing  |a Internet u turizmu  |a Mrežna mjesta  |a CCTD 
700 1 |a Bayram, Murat 
773 0 |t Tourism (Zagreb)  |x 1332-7461  |g 58 (2010), 1 ; str. 51-60 
981 |b B07/10  |p CRO 
998 |a dalo110920  |c vol1120531 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=85223  |y Elektronička verzija članka