How research on marketing in Central and Eastern Europe can advance international marketing theory

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000786183/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
22 (2010), 2 ; str. 255-268
Glavni autor: Schuh, Arnold (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 00975caa a2200277 i 4500
001 NSK01000786183
003 HR-ZaNSK
005 20150526135344.0
007 ta
008 111114s2010 ci ||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000786183 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 658  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Schuh, Arnold 
245 1 0 |a How research on marketing in Central and Eastern Europe can advance international marketing theory /  |c Arnold Schuh. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; bibliografija: 49 jed. 
504 |a Sažetak 
653 0 |a Marketing  |a Teorija marketinga  |a Međunarodni marketing 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 22 (2010), 2 ; str. 255-268 
981 |b B09/10  |p CRO 
998 |a dalo111114  |c vol1120514 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=100734  |y Elektronička verzija članka