How marketing strategy is important for croatian construction companies?

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000788441/Details
Matična publikacija: Organization, technology & management in construction
2 (2010), 1 ; str. 112-116
Glavni autor: Lovrenčić Butković, Lana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 00953caa a2200253 i 4500
001 NSK01000788441
003 HR-ZaNSK
005 20190424093501.0
007 ta
008 111201s2010 ci | |||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000788441 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 624(497.5):658.8  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Lovrenčić Butković, Lana 
245 1 0 |a How marketing strategy is important for croatian construction companies? :  |b results of the survey /  |c Lana Lovrenčić Butković. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 13 jed. 
650 7 |a Građevinska poduzeća  |z Hrvatska  |x Marketing  |2 nskps 
773 0 |t Organization, technology & management in construction  |x 1847-5450  |g 2 (2010), 1 ; str. 112-116 
981 |b B10/10  |p CRO 
998 |a rado111201  |c zvdo120709 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=97391  |y Elektronička verzija članka