Promocijsko komuniciranje u funkciji povećanja imidža marke dnevnih novina

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000794328/Details
Glavni autor: Gerc, Silvija (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Rijeka : S. Meler, 2010.
LEADER 01174nam a2200313 i 4500
001 NSK01000794328
003 HR-ZaNSK
005 20120525103836.0
007 ta
008 120119s2010 ci ad m 000 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000794328 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a [339.138:070](497.5)  |2 MRF 1998. 
080 |a [070:339.138](497.5)  |2 MRF 1998. 
080 |a (497.5)  |2 MRF 1998. 
080 |a (043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Gerc, Silvija 
245 1 0 |a Promocijsko komuniciranje u funkciji povećanja imidža marke dnevnih novina :  |b magistarski rad /  |c Silvija Gerc ; mentor Marcel Meler. 
260 |a Rijeka :  |b S. Meler,  |c 2010.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 131 list :  |b ilustr. u bojama, graf. prikazi (pretežno u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet u Rijeci, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment. 
502 |a Ekon. fak., Rijeka, 2010. 
504 |a Bibliografija: listovi 126-130 i uz tekst. 
504 |a Summary. 
981 |p CRO  |r HRB2010 
998 |m vško1201  |c bpko120319