Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000801435/Details
Glavni autor: Rendulić, Anita (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Rijeka : A. Rendulić, 2009.
LEADER 01065nam a2200289 i 4500
001 NSK01000801435
003 HR-ZaNSK
005 20120604164657.0
007 ta
008 120316s2009 ci d m 000 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000801435 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a [339.138:664.9](497.5)  |2 MRF 1998. 
080 |a [664.9:339.138](497.5)  |2 MRF 1998. 
080 |a (497.5)  |2 MRF 1998. 
080 |a (043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Rendulić, Anita 
245 1 0 |a Specifičnosti određivanja elemenata marketing miksa u poduzećima mesne industrije u Republici Hrvatskoj :  |b magistarski rad /  |c student Anita Rendulić ; mentor Ivan Mencer. 
260 |a Rijeka :  |b A. Rendulić,  |c 2009.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 102 lista :  |b ilustr. u bojama ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Rijekci, Ekonomski fakultet u Rijeci. 
502 |a Ekon. fak., Rijeka, 2009. 
504 |a Bibliografija: listovi 99-101. 
981 |p CRO  |r HRB2009 
998 |m vško1203  |c bpko120410