Marketing u proizvodnji i plasmanu nove marke vina

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000802174/Details
Glavni autor: Parlov, Nikola (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Split : N. Parlov, 2010.
LEADER 01008nam a2200277 i 4500
001 NSK01000802174
003 HR-ZaNSK
005 20120514105659.0
007 ta
008 120322s2010 ci ad m 000 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000802174 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 339  |2 MRF 1998. 
080 |a 663  |2 MRF 1998. 
080 |a (043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Parlov, Nikola 
245 1 0 |a Marketing u proizvodnji i plasmanu nove marke vina :  |b magistarski rad /  |c Nikola Parlov ; mentor Marcel Meler. 
260 |a Split :  |b N. Parlov,  |c 2010.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 141 list :  |b ilustr. u bojama. graf. prikazi (djelomice u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet Split, Poslijediplomski stručni studij "Marketing". 
502 |a Ekon. fak., Split, 2010. 
504 |a Bibliografija: listovi 140-141 i uz tekst. 
981 |p CRO  |r HRB2010 
998 |m vško1203  |c bpko120504