The impact of game-based learning on the achievement of learning goals and motivation for learning mathematics

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000824372/Details
Matična publikacija: Journal of information and organizational sciences
35 (2011), 1 ; str. 15-30
Glavni autor: Divjak, Blaženka (-)
Ostali autori: Tomić, Damir (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01041caa a2200289 i 4500
001 NSK01000824372
003 HR-ZaNSK
005 20121122105014.0
007 ta
008 121122s2011 ci | |||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000824372 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 37  |2 MRF 1998. 
080 |a 51  |2 MRF 1998. 
080 |a 004  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Divjak, Blaženka 
245 1 4 |a The impact of game-based learning on the achievement of learning goals and motivation for learning mathematics :  |b literature review /  |c Blaženka Divjak, Damir Tomić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 37 jed. 
653 0 |a Učenje kroz igru  |a Matematika  |a Kompjutorske igre 
700 1 |a Tomić, Damir 
773 0 |t Journal of information and organizational sciences  |x 1846-3312  |g 35 (2011), 1 ; str. 15-30 
981 |b B10/11  |p CRO 
998 |a rpeo121122 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=103887  |y Elektronička verzija članka