Service quality concept and measurement in the business consulting market

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000828166/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
24 (2012), 1 ; str. 47-66
Glavni autor: Benazić, Dragan (-)
Ostali autori: Ozretić-Došen, Đurđana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01018caa a2200289 i 4500
001 NSK01000828166
003 HR-ZaNSK
005 20140128170254.0
007 ta
008 130103s2012 ci | |||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000828166 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 334  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Benazić, Dragan 
245 1 0 |a Service quality concept and measurement in the business consulting market /  |c Dragan Benazić, Đurđana Ozretić Došen. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; bibliografija: 43 jed. 
504 |a Sažetak 
653 0 |a Poslovno savjetovanje  |a Kvaliteta usluge  |a Donabedianov model 
700 1 |a Ozretić-Došen, Đurđana 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 24 (2012), 1 ; str. 47-66 
981 |b B01/12  |p CRO 
998 |a rado130103 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=127483  |y Elektronička verzija članka