Značenje, uloga i budućnost televizije u tržišnom komuniciranju uz ocjenu i analizu TV propagandnih poruka

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000845060/Details
Glavni autor: Makšijan, Bernardica (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : B. Makšijan, 1988.
LEADER 01121nam a2200289 i 4500
001 NSK01000845060
003 HR-ZaNSK
005 20130604163643.0
007 ta
008 130604s1988 ci d m 000 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000845060 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 658  |2 MRF 1998. 
080 |a 659  |2 MRF 1998. 
080 |a (043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Makšijan, Bernardica 
245 1 0 |a Značenje, uloga i budućnost televizije u tržišnom komuniciranju uz ocjenu i analizu TV propagandnih poruka :  |b magistarski rad /  |c Bernardica Makšijan ; mentor Josip Sudar. 
260 |a Zagreb :  |b B. Makšijan,  |c 1988.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a IV, 182 lista :  |b graf. prikazi (djelomice u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet - Zagreb, Postdiplomski studij - Teorija i politika plasmana, Marketing. 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 1988. 
504 |a Bibliografija: listovi 178-182. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst. 
981 |p CRO  |r HRB1988 
998 |o dkon1306