|
|
|
|
LEADER |
01178caa a2200337 i 4500 |
001 |
NSK01000848982 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20130726104253.0 |
007 |
ta |
008 |
130715s2012 ci | |||| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000848982
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
|
|
|a 316
|2 MRF 1998.
|
080 |
|
|
|a 004
|2 MRF 1998.
|
100 |
1 |
|
|a Pfaff-Rüdiger, Senta
|
245 |
1 |
0 |
|a Media literacy and developmental tasks :
|b a case study in Germany /
|c Senta Pfaff-Rüdiger, Claudia Riesmeyer, Anna Kümpel.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
500 |
|
|
|a Tematski blok: Medijska pismenost - konceptualna pitanja
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 21 jed.
|
504 |
|
|
|a Sažetak
|
653 |
|
0 |
|a Medijska pismenost
|a Nove tehnologije
|a Internet
|a Digitalna nejednakost
|
653 |
|
5 |
|a Njemačka
|
700 |
1 |
|
|a Riesmeyer, Claudia
|
700 |
1 |
|
|a Kümpel, Anna
|
773 |
0 |
|
|t Medijske studije
|x 1847-9758
|g 3 (2012), 6 ; str. 42-57
|
981 |
|
|
|b B05/12
|p CRO
|
998 |
|
|
|a sapo130715
|
856 |
4 |
2 |
|u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=141840
|y Elektronička verzija članka
|