The idea of destination brand licencing and the question of its effectiveness

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000853684/Details
Matična publikacija: Tourism and hospitality management
18 (2012), 2 ; str. 297-312
Glavni autor: Żemɫa, Michaɫ (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 00898caa a2200265 i 4500
001 NSK01000853684
003 HR-ZaNSK
005 20131003105436.0
007 ta
008 130910s2012 ci | |||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000853684 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 338.48  |2 MRF 1998. 
080 |a 658  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Żemɫa, Michaɫ 
245 1 4 |a The idea of destination brand licencing and the question of its effectiveness /  |c Michał Żemła. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 35 jed. 
653 0 |a Turistička destinacija  |a Turizam  |a Brendiranje 
773 0 |t Tourism and hospitality management  |x 1330-7533  |g 18 (2012), 2 ; str. 297-312 
981 |b B07/12  |p CRO 
998 |a rado130910 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=138331  |y Elektronička verzija članka