Utjecaj marketinške komunikacije putem interneta na prodaju nautičkih čarter aranžmana

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000862877/Details
Glavni autor: Gadžo, Ivana (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : I. Gadžo, 2012.
LEADER 01015nam a2200301 i 4500
001 NSK01000862877
003 HR-ZaNSK
005 20140617123810.0
006 m q d
007 ta
008 131121s2012 ci d m 000 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000862877 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 |a 658  |2 MRF 1998. 
080 |a 004  |2 MRF 1998. 
080 |a (043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Gadžo, Ivana 
245 1 0 |a Utjecaj marketinške komunikacije putem interneta na prodaju nautičkih čarter aranžmana :  |b magistarski rad /  |c student Ivana Gadžo ; mentor Josip Mikulić. 
260 |a Zagreb :  |b I. Gadžo,  |c 2012. 
300 |a V, 127 listova :  |b graf. prikazi ;  |c 30 cm +  |e 1 optički disk (CD-R) 
502 |a Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb, 2012. 
504 |a Bibliografija: listovi 116-120 i uz tekst. 
504 |a Summary. 
505 8 |a Životopis: list 127. 
981 |p CRO  |r HRB2012 
998 |m vško1311