Developing a model for citizens’ satisfaction with public sector services based on rough sets theory

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000881316/Details
Matična publikacija: Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)
20 (2013), 5 ; str. 795-802
Glavni autor: Alizadeh, Alireza (-)
Ostali autori: Kianfar, Fereydoon (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01160naa a2200325 i 4500
001 NSK01000881316
003 HR-ZaNSK
005 20140630075142.0
007 ta
008 140626s2013 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000881316 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 35  |2 MRF 2011. 
080 |a 65  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Alizadeh, Alireza 
245 1 0 |a Developing a model for citizens’ satisfaction with public sector services based on rough sets theory :  |b a case study of Tehran municipality /  |c Alireza Alizadeh, Fereydoon Kianfar. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 34 jed. 
504 |a Sažetak 
653 0 |a Javna organizacija  |a Javni sektor  |a Gradska uprava  |a Poslovno izvješćivanje 
653 5 |a Teheran  |a Iran 
653 6 |a Studija slučaja 
700 1 |a Kianfar, Fereydoon 
773 0 |t Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)  |x 1330-3651  |g 20 (2013), 5 ; str. 795-802 
981 |b B04/13  |p CRO 
998 |a rpeo140626 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=161786  |y Elektronička verzija članka