Konkurentski potencijal Šibenika kao turističkog brenda

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000893337/Details
Matična publikacija: Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku
7 (2013), 4 ; str. 228-236
Glavni autor: Šišara, Jelena (-)
Ostali autori: Sladoljev, Jasmina (-), Čaleta, Barbara
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 01253naa a2200325 i 4500
001 NSK01000893337
003 HR-ZaNSK
005 20150311140628.0
007 ta
008 141201s2013 ci | |1|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000893337 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Šišara, Jelena 
245 1 0 |a Konkurentski potencijal Šibenika kao turističkog brenda /  |c Jelena Šišara, Jasmina Sladoljev, B. Čaleta. 
246 1 1 |a Prerequisites for branding a tourist destination :  |b a regard to city of Sibenik as a tourist destination 
300 |b Ilustr. 
500 |a 1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Izazovi današnjice : turizam danas - za sutra", Šibenik, 19.-20.9.2013. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 6 jed. 
504 |a Abstract 
653 0 |a Turistička destinacija  |a Brendiranje  |a Konkurentnost  |a Zadovoljstvo turista 
653 5 |a Šibenik 
700 1 |a Sladoljev, Jasmina 
700 1 |a Čaleta, Barbara 
773 0 |t Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku  |x 1846-6699  |g 7 (2013), 4 ; str. 228-236 
981 |b B08/13  |p CRO 
998 |a sapo141201