|
|
|
|
LEADER |
01132naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01000893699 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20141211104136.0 |
007 |
ta |
008 |
141203s2013 ci | |1|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000893699
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|b ger
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
|
|
|a 37
|2 MRF 2011.
|
080 |
|
|
|a 378
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Mandl, Harald
|
245 |
1 |
0 |
|a Individual learning in and with a competent group students’ status in the classroom and the consequences for university teaching /
|c Harald Mandl.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
500 |
|
|
|a Međunarodna znanstvena konferencija "Didaktički izazovi", Slavonski Brod, 24.-25.5.2012.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 9 jed.
|
504 |
|
|
|a Sažetak ; Zusammenfassung
|
653 |
|
0 |
|a Visokoškolsko obrazovanje
|a Učenje
|a Individualno učenje
|a Grupno učenje
|
773 |
0 |
|
|t Život i škola
|x 0044-4855
|g 59 (2013), 29(1) ; str. 94-101
|
981 |
|
|
|b B08/13
|p CRO
|
998 |
|
|
|a dalo141203
|
856 |
4 |
2 |
|u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=179394
|y Elektronička verzija članka
|