Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000901328/Details
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
26 (2013), 2 ; str. 428-450
Glavni autor: Dukić, Stojanka (-)
Ostali autori: Dukić, Branimir (-), Ružić, Ivan, ekonomist
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01363naa a2200361 i 4500
001 NSK01000901328
003 HR-ZaNSK
005 20150416114940.0
007 ta
008 150312s2013 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000901328 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 339  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 659  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 21/29  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 004  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Dukić, Stojanka 
245 1 0 |a Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj /  |c Stojanka Dukić, Branimir Dukić, Ivan Ružić. 
246 1 1 |a Optimum web environment model for e-marketing of religious organizations in the Republic of Croatia 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; bibliografija: 18 jed. 
504 |a Abstract 
653 0 |a Vjerske zajednice  |a Informacijsko-komunikacijska tehnologija  |a E-marketing  |a Elektronički marketing  |a Web okruženje 
653 5 |a Hrvatska 
700 1 |a Dukić, Branimir 
700 1 |a Ružić, Ivan,  |c ekonomist 
773 0 |t Ekonomski vjesnik  |x 0353-359X  |g 26 (2013), 2 ; str. 428-450 
981 |b B09/13  |p CRO 
998 |a sapo150312 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=172026  |y Elektronička verzija članka