Umbrella branding in tourism - model regions of Istria and Dalmatia

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000903700/Details
Matična publikacija: Tourism and hospitality management
19 (2013), 2 ; str. 201-215
Glavni autor: Krajnović, Aleksandra (-)
Ostali autori: Bosna, Jurica (-), Jašić, Dražen
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01077naa a2200289 i 4500
001 NSK01000903700
003 HR-ZaNSK
005 20150409105042.0
007 ta
008 150409s2013 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000903700 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Krajnović, Aleksandra 
245 1 0 |a Umbrella branding in tourism - model regions of Istria and Dalmatia /  |c Aleksandra Krajnović, Jurica Bosna, Dražen Jašić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bilješke uz tekst ; bibliografija: 16 jed. 
653 0 |a Turističke destinacije  |a Brendiranje  |a Destinacijski menadžment  |a Turistički klasteri  |a Turističke regije 
653 5 |a Istra  |a Dalmacija 
700 1 |a Bosna, Jurica 
700 1 |a Jašić, Dražen 
773 0 |t Tourism and hospitality management  |x 1330-7533  |g 19 (2013), 2 ; str. 201-215 
981 |b B10/13  |p CRO 
998 |a dalo150409 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=165788  |y Elektronička verzija članka