|
|
|
|
LEADER |
01139naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01000904742 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20171124123230.0 |
007 |
ta |
008 |
150421s2013 ci | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000904742
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 376
|2 MRF 2011.
|
080 |
1 |
|
|a 159.9
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Špelić, Aldo
|
245 |
1 |
0 |
|a Uloga prosocijalnosti, empatije i sociometrijskog statusa učenika tipičnog razvoja u socijalizaciji učenika s teškoćama /
|c Aldo Špelić, Đeni Zuliani.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 112-114
|
504 |
|
|
|a Summary
|
653 |
|
0 |
|a Učenici s teškoćama
|a Osnovno školstvo
|a Obrazovna integracija
|a Prosocijalnost
|a Empatija
|a Sociometrijski status
|a Socijalizacija
|
700 |
1 |
|
|a Zuliani, Đeni
|
773 |
0 |
|
|t Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja
|x 1331-3010
|g 49 (2013), 2 ; str. 100-114
|
981 |
|
|
|b B10/13
|p CRO
|
998 |
|
|
|a dalo150421
|
856 |
4 |
2 |
|u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=166608
|y Elektronička verzija članka
|