Technology acceptance model and the paths to online customer loyalty in an emerging market

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000905782/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
25 (2013), 2 ; str. 231-248
Glavni autor: Nguyen Thi Tuyet Mai (-)
Ostali autori: Takahashi, Yoshi (-), Nhâm, Phong Tuân
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01102naa a2200313 i 4500
001 NSK01000905782
003 HR-ZaNSK
005 20150526164653.0
007 ta
008 150507s2013 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000905782 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 339  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 004  |2 MRF 2011. 
100 0 |a Nguyen Thi Tuyet Mai 
245 1 0 |a Technology acceptance model and the paths to online customer loyalty in an emerging market /  |c Nguyen Thi Tuyet Mai, Takahashi Yoshi, Nham Phong Tuan. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 66 jed. 
504 |a Sažetak 
653 0 |a Tržišta u razvoju  |a Online kupovina  |a Model prihvaćanja tehnologije  |a Zadovoljstvo potrošača 
700 1 |a Takahashi, Yoshi 
700 1 |a Nhâm, Phong Tuân 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 25 (2013), 2 ; str. 231-248 
981 |b B10/13  |p CRO 
998 |a sapo150507 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=165333  |y Elektronička verzija članka