Communication process of creating regional music industry

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000907385/Details
Matična publikacija: Informatologia (Zagreb)
46 (2013), 1 ; str. 45-53
Glavni autor: Sineokyj, Oleg Vladimirovich (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01068naa a2200289 i 4500
001 NSK01000907385
003 HR-ZaNSK
005 20150529103055.0
007 ta
008 150529s2013 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000907385 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 78  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Sineokyj, Oleg Vladimirovich 
245 1 0 |a Communication process of creating regional music industry :  |b (case study: former Yugoslavia) /  |c Oleg Sineokyj. 
246 1 1 |a Komunikacijski procesi stvaranja regionalne glazbene industrije :  |b (studija slučaja: bivša Jugoslavija) 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta 
504 |a Sažetak 
653 0 |a Glazba  |a Glazbena industrija  |a Povijesni prikaz 
653 5 |a Jugoslavija 
773 0 |t Informatologia (Zagreb)  |x 1330-0067  |g 46 (2013), 1 ; str. 45-53 
981 |b B11/13  |p CRO 
998 |a dalo150529 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=147475  |y Elektronička verzija članka