|
|
|
|
LEADER |
00914naa a2200265 i 4500 |
001 |
NSK01000913188 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20150916100206.0 |
007 |
ta |
008 |
150916s2014 ci | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000913188
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Turk, Marko,
|c pedagog
|
245 |
1 |
0 |
|a Predložak za analizu (pedagoškog) problema iz perspektive teorija odgoja :
|b primjer školske lektire /
|c Marko Turk.
|
504 |
|
|
|a Bilješke uz tekst ; bibliografija: 25 jed.
|
504 |
|
|
|a Summary
|
653 |
|
0 |
|a Lektira
|a Ocjenjivanje
|a Pedagoške teorije
|
773 |
0 |
|
|t Školski vjesnik
|x 0037-654X
|g 63 (2014), 1/2 ; str. 163-180
|
981 |
|
|
|b B01/14
|p CRO
|
998 |
|
|
|a dalo150916
|
856 |
4 |
2 |
|u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=183091
|y Elektronička verzija članka
|