|
|
|
|
LEADER |
01628nam a2200337 i 4500 |
001 |
NSK01000936138 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20170411131428.0 |
007 |
ta |
008 |
160613s2016 ci ad m 000 0dhrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000936138
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
080 |
1 |
|
|a 37.02:004
|2 MRF 2011.
|
080 |
1 |
|
|a (043)
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Babić, Snježana,
|c informatičarka
|
245 |
1 |
0 |
|a Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama :
|b doktorski rad = The factors of teacher's acceptance of e-learning and competence for its implementation at higher education institutions : doctoral thesis /
|c Snježana Babić ; mentori Goran Bubaš, Marina Čičin-Šain.
|
246 |
3 |
1 |
|a Factors of teacher's acceptance of e-learning and competence for its implementation at higher education institutions
|
260 |
|
|
|a Varaždin,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a XIX, 418, XLI list :
|b ilustr. (u bojama), graf. prikazi (djelomice u bojama) ;
|c 30 cm.
|
502 |
|
|
|a Doktorska disertacija--Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2016.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: listovi 398-417.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
650 |
|
7 |
|a Elektroničko učenje
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Obrazovna tehnologija
|v Disertacije
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Bubaš, Goran
|4 ths
|
700 |
1 |
|
|a Čičin-Šain, Marina
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Fakultet organizacije i informatike (Varaždin)
|4 dgg
|
998 |
|
|
|m vsik1606
|c rjko160818
|
856 |
4 |
1 |
|3 Digitalna verzija disertacije
|u https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:136262
|