Metacognitive knowledge in relation to inquiry skills and knowledge acquisition within a computer-supported inquiry learning environment

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000936946/Details
Matična publikacija: Psihologijske teme
23 (2014), 1 ; str. 115-141
Glavni autor: Ristić Dedić, Zrinka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01006naa a2200265 i 4500
001 NSK01000936946
003 HR-ZaNSK
005 20160621150353.0
007 ta
008 160621s2014 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000936946 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 159.9  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 373  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Ristić Dedić, Zrinka 
245 1 0 |a Metacognitive knowledge in relation to inquiry skills and knowledge acquisition within a computer-supported inquiry learning environment /  |c Zrinka Ristić Dedić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: str. 139-141 
653 0 |a Metakognitivno znanje  |a Računalno potpomognuto učenje  |a Vještine učenja  |a Učenici  |a Osnovna škola 
773 0 |t Psihologijske teme  |x 1332-0742  |g 23 (2014), 1 ; str. 115-141 
981 |b B06/14 
998 |a rpeo160621 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=178356  |y Elektronička verzija članka