Neki aspekti poticanja marketinške učinkovitosti kod malih i srednjih poduzeća kroz implementaciju načela održivosti na području Koprivničko-križevačke županije

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000941770/Details
Matična publikacija: Podravina (Samobor)
13 (2014), 25 ; str. 101-111
Glavni autor: Jerčinović, Silvije (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01289naa a2200301 i 4500
001 NSK01000941770
003 HR-ZaNSK
005 20160906145230.0
007 ta
008 160906s2014 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000941770 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 658  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Jerčinović, Silvije 
245 1 0 |a Neki aspekti poticanja marketinške učinkovitosti kod malih i srednjih poduzeća kroz implementaciju načela održivosti na području Koprivničko-križevačke županije /  |c Silvije Jerčinović. 
246 1 1 |a Certain aspects of stimulating marketing efficacy in small and medium enterprises in Koprivnica-Križevci County through the Principle of Sustainability 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 16 jed. 
504 |a Summary 
653 0 |a Mala i srednja poduzeća  |a Upravljanje poduzećem  |a Marketing  |a Konkurentnost  |a Održivi razvoj 
653 5 |a Koprivničko-križevačka županija 
773 0 |t Podravina (Samobor)  |x 1333-5286  |g 13 (2014), 25 ; str. 101-111  |w nsk.(HR-ZaNSK)000306547 
981 |b B07/14 
998 |a dalo160906 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=186689  |y Elektronička verzija članka