E-marketing u hrvatskom agrobiznisu

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000944477/Similar
Matična publikacija: Agronomski glasnik
76 (2014), 6 ; str. 287-303
Glavni autor: Cerjak, Marija (-)
Ostali autori: Tomić, Marina, inženjerka agronomije (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka

APA stil citiranja

Cerjak, M., & Tomić, M. (2014). E-marketing u hrvatskom agrobiznisu: E-marketing u hrvatskom agrobiznisu. Agronomski glasnik, p. 6.

Chicago stil citiranja

Cerjak, Marija, and Marina Tomić. "E-marketing u hrvatskom agrobiznisu: E-marketing u hrvatskom agrobiznisu." 2014: 6.

MLA stil citiranja

Cerjak, Marija, and Marina Tomić. "E-marketing u hrvatskom agrobiznisu: E-marketing u hrvatskom agrobiznisu." 2014: 6.