E-marketing u hrvatskom agrobiznisu
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000944477/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Agronomski glasnik 76 (2014), 6 ; str. 287-303 |
Glavni autor: | Cerjak, Marija (-) |
Ostali autori: | Tomić, Marina, inženjerka agronomije (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Cerjak, M., & Tomić, M. (2014). E-marketing u hrvatskom agrobiznisu: E-marketing u hrvatskom agrobiznisu. Agronomski glasnik, p. 6.
Chicago stil citiranjaCerjak, Marija, and Marina Tomić. "E-marketing u hrvatskom agrobiznisu: E-marketing u hrvatskom agrobiznisu." 2014: 6.
MLA stil citiranjaCerjak, Marija, and Marina Tomić. "E-marketing u hrvatskom agrobiznisu: E-marketing u hrvatskom agrobiznisu." 2014: 6.