Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000946937/Details
Matična publikacija: Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
12 (2014), 1 ; str. 97-112
Glavni autor: Marijan, Iva (-)
Ostali autori: Palić, Mirko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01218naa a2200325 i 4500
001 NSK01000946937
003 HR-ZaNSK
005 20161102163707.0
007 ta
008 161102s2014 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000946937 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 658  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 338  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Marijan, Iva 
245 1 0 |a Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske /  |c Iva Marijan, Mirko Palić. 
246 1 1 |a Application of methodology for measuring brand equity on the Croatian market 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: 17 jed. 
504 |a Abstract 
653 0 |a Trgovačka marka  |a Upravljanje markom  |a Vrijednost marke  |a Mjerenje vrijednosti marke  |a Konkurentnost  |a Marketing 
653 5 |a Republika Hrvatska 
700 1 |a Palić, Mirko 
773 0 |t Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu  |x 1333-8900  |g 12 (2014), 1 ; str. 97-112  |w nsk.(HR-ZaNSK)000466359 
981 |b B08/14 
998 |a sapo1611 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=184186  |y Elektronička verzija članka