Analiza obilježja hrvatskih potrošača generacije Y u potrošnji vina

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000946986/Details
Matična publikacija: Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
12 (2014), 2 ; str. 1-16
Glavni autor: Moralić, Sanja (-)
Ostali autori: Pandža Bajs, Irena (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01192naa a2200325 i 4500
001 NSK01000946986
003 HR-ZaNSK
005 20161102163608.0
007 ta
008 161102s2014 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000946986 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 663  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 336  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Moralić, Sanja 
245 1 0 |a Analiza obilježja hrvatskih potrošača generacije Y u potrošnji vina /  |c Sanja Moralić, Irena Pandža Bajs. 
246 1 1 |a Analysis of characteristics of generation Y wine consumers 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: 26 jed. 
504 |a Abstract 
653 0 |a Vino  |a Potrošnja vina  |a Potrošači vina  |a Generacija Y  |a Obilježja potrošača  |a Marketinške strategije 
653 5 |a Hrvatska 
700 1 |a Pandža Bajs, Irena 
773 0 |t Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu  |x 1333-8900  |g 12 (2014), 2 ; str. 1-16  |w nsk.(HR-ZaNSK)000466359 
981 |b B08/14 
998 |a sapo1611 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=196328  |y Elektronička verzija članka