|
|
|
|
LEADER |
01149naa a2200289 i 4500 |
001 |
NSK01000964979 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20170601104925.0 |
007 |
ta |
008 |
170529s2015 ci | |1|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000964979
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 376
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Radetić-Paić, Mirjana
|
245 |
1 |
0 |
|a Theory and practice of integrated education from the perspective of university teachers :
|b how much do we really know? /
|c Mirjana Radetić-Paić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
500 |
|
|
|a Međunarodni znanstveno-stručni simpozij "14. Dani Mate Demarina", Topusko, 29.-30.5.2014.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 18 jed.
|
504 |
|
|
|a Sažetak
|
653 |
|
0 |
|a Djeca s teškoćama u razvoju
|a Integracija
|a Edukacija
|a Sveučilišni profesori
|a Istraživanje
|
773 |
0 |
|
|t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)
|x 1848-5650
|g 17 (2015), 1 ; str. 197-206
|w nsk.(HR-ZaNSK)000811765
|
981 |
|
|
|b B02/15
|
998 |
|
|
|a mamo1705
|a dald1706
|
856 |
4 |
1 |
|u http://hrcak.srce.hr/137690
|y Elektronička verzija članka
|