|
|
|
|
LEADER |
01156naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01000965007 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20171204092154.0 |
007 |
ta |
008 |
170529s2015 ci | |1|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000965007
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 MRF 2011.
|
080 |
1 |
|
|a 159.9
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Kudek Mirošević, Jasna
|
245 |
1 |
0 |
|a Indicators of inclusion implementation in the process of school self-evaluation /
|c Jasna Kudek Mirošević.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
500 |
|
|
|a Međunarodni znanstveno-stručni simpozij "14. Dani Mate Demarina", Topusko, 29.-30.5.2014.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 22 jed.
|
504 |
|
|
|a Sažetak
|
653 |
|
0 |
|a Škola
|a Samovrednovanje
|a Odgojno-obrazovna inkluzija
|a Stavovi učenika
|a Stavovi roditelja
|a Istraživanje
|
773 |
0 |
|
|t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)
|x 1848-5650
|g 17 (2015), 1 ; str. 207-218
|w nsk.(HR-ZaNSK)000811765
|
981 |
|
|
|b B02/15
|
998 |
|
|
|a mamo1705
|a dald1706
|
856 |
4 |
1 |
|u http://hrcak.srce.hr/137689
|y Elektronička verzija članka
|