Relationship between self-concept and attitudinal brand loyalty in luxury fashion purchase

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000967461/Details
Matična publikacija: Management (Split)
20 (2015), 2 ; str. 163-180
Glavni autor: Thakur, Anand (-)
Ostali autori: Kaur, Rupinderdeep (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01133naa a2200313 i 4500
001 NSK01000967461
003 HR-ZaNSK
005 20170630165658.0
007 ta
008 170630s2015 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000967461 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 658  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Thakur, Anand 
245 1 0 |a Relationship between self-concept and attitudinal brand loyalty in luxury fashion purchase :  |b a study of selected global brands on the Indian market /  |c Anand Thakur, Rupinderdeep Kaur. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: 39 jed. 
504 |a Sažetak 
505 8 |a Sadrži i: Appendix: str: 179-180 
653 0 |a Luksuzna odjeća  |a Kupovina odjeće  |a Tržišne marke  |a Samopoimanje  |a Stavovi  |a Lojalnost 
653 5 |a Indija 
700 1 |a Kaur, Rupinderdeep 
773 0 |t Management (Split)  |x 1331-0194  |g 20 (2015), 2 ; str. 163-180  |w nsk.(HR-ZaNSK)000172185 
981 |b B03/15 
998 |a sapo1706 
856 4 1 |u http://hrcak.srce.hr/150573  |y Elektronička verzija članka