Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000970359/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Oeconomica Jadertina (Tisak) 5 (2015), 2 ; str. 117-130 |
Glavni autor: | Krajnović, Aleksandra (-) |
Ostali autori: | Jadreško, Ivan, ekonomist (-), Bosna, Jurica |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Krajnović, A., Jadreško, I., & Bosna, J. (2015). Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla: Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla. Oeconomica Jadertina (Tisak).
Chicago stil citiranjaKrajnović, Aleksandra, Ivan Jadreško, and Jurica Bosna. "Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla: Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla." 2015.
MLA stil citiranjaKrajnović, Aleksandra, Ivan Jadreško, and Jurica Bosna. "Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla: Upravljanje globalnim brendom s osvrtom na efekt zemlje porijekla." 2015.