Perceived added value as source of competitive advantage in urban tourism destination

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000970621/Details
Matična publikacija: Ekonomska misao i praksa
24 (2015), 2 ; str. 471-487
Glavni autor: Portolan, Ana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 00955naa a2200289 i 4500
001 NSK01000970621
003 HR-ZaNSK
005 20170822074314.0
007 ta
008 170822s2015 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000970621 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 339  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Portolan, Ana 
245 1 0 |a Perceived added value as source of competitive advantage in urban tourism destination /  |c Ana Portolan. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: str. 484-486. 
504 |a Sažetak 
653 0 |a Turističke destinacije  |a Gradovi  |a Konkurentska prednost  |a Dodana vrijednost 
773 0 |t Ekonomska misao i praksa  |x 1330-1039  |g 24 (2015), 2 ; str. 471-487  |w nsk.(HR-ZaNSK)000015261 
981 |b B03/15 
998 |a migo1708 
856 4 1 |u http://hrcak.srce.hr/149650  |y Elektronička verzija članka