Upravljanje odnosom s klijentima u hotelijerstvu

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000972314/Details
Matična publikacija: Media, culture and public relations
6 (2015), 2 ; str. 161-171
Glavni autor: Mihajlinović, Kristijan (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01059naa a2200301 i 4500
001 NSK01000972314
003 HR-ZaNSK
005 20170911162906.0
007 ta
008 170911s2015 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000972314 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 640.4  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 007  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 005  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Mihajlinović, Kristijan 
245 1 0 |a Upravljanje odnosom s klijentima u hotelijerstvu /  |c Kristijan Mihajlinović. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; bibliografija i elektronički izvori: 34 jed. 
504 |a Abstract 
653 0 |a Hotelijerstvo  |a Hotelijerski menadžment  |a Poslovno upravljanje  |a Odnos prema klijentu  |a Prednosti 
773 0 |t Media, culture and public relations  |x 1333-6371  |g 6 (2015), 2 ; str. 161-171  |w nsk.(HR-ZaNSK)000312827 
981 |b B04/15 
998 |a sapo1707 
856 4 1 |u http://hrcak.srce.hr/149021  |y Elektronička verzija članka