Marketing oriented organizational culture

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000980746/Details
Matična publikacija: Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)
22 (2015), 3 ; str. 813-819
Glavni autor: Pecić, Ljiljana (-)
Ostali autori: Klarin, Milivoj (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01066naa a2200313 i 4500
001 NSK01000980746
003 HR-ZaNSK
005 20171206152459.0
007 ta
008 171206s2015 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000980746 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 658  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 621  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Pecić, Ljiljana 
245 1 0 |a Marketing oriented organizational culture :  |b does it exist in Serbian mechanical industry? /  |c Ljiljana Pecić, Milivoj Klarin. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 25 jed. 
504 |a Sažetak 
653 0 |a Organizacijska kultura  |a Marketinška orijentacija  |a Upravljanje kvalitetom  |a Industrijska poduzeća 
653 5 |a Srbija 
700 1 |a Klarin, Milivoj 
773 0 |t Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)  |x 1330-3651  |g 22 (2015), 3 ; str. 813-819  |w nsk.(HR-ZaNSK)000084915 
981 |b B06/15 
998 |a rpeo1712 
856 4 1 |u http://hrcak.srce.hr/139768  |y Elektronička verzija članka