|
|
|
|
LEADER |
01085naa a2200313 i 4500 |
001 |
NSK01000981643 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20171215114538.0 |
007 |
ta |
008 |
171215s2015 ci | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000981643
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 629
|2 MRF 2011.
|
080 |
1 |
|
|a 51
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Šagi, Goran
|
245 |
1 |
0 |
|a Multi-objective optimization model in the vehicle suspension system development process /
|c Goran Šagi, Zoran Lulić, Petar Ilinčić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 26 jed.
|
504 |
|
|
|a Sažetak
|
653 |
|
0 |
|a Dinamika vozila
|a Ovjes vozila
|a Evolucijski algoritmi
|a Višekriterijska optimizacija
|a Simulacijski model
|
700 |
1 |
|
|a Lulić, Zoran
|
700 |
1 |
|
|a Ilinčić, Petar
|
773 |
0 |
|
|t Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)
|x 1330-3651
|g 22 (2015), 4 ; str. 1021-1028
|w nsk.(HR-ZaNSK)000084915
|
981 |
|
|
|b B07/15
|
998 |
|
|
|a rpeo1712
|
856 |
4 |
1 |
|u http://hrcak.srce.hr/143156
|y Elektronička verzija članka
|