Repeat purchase intention of Starbucks consumers in Indonesia

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000987680/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
27 (2015), 2 ; str. 189-202
Glavni autori: Farida, Naili (Author), Ardyan, Elia
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01118naa a2200313 i 4500
001 NSK01000987680
003 HR-ZaNSK
005 20180222144706.0
007 ta
008 180222s2015 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000987680 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 366  |2 2011 
080 1 |a 658  |2 2011 
100 1 |a Farida, Naili  |4 aut 
245 1 0 |a Repeat purchase intention of Starbucks consumers in Indonesia :  |b a green brand approach /  |c Naili Farida, Elia Ardyan. 
246 1 1 |a Namjera ponovljene kupovine potrošača Starbucksa u Indoneziji :  |b pristup zelene marke 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 45 jed. 
504 |a Sažetak 
653 0 |a Potrošači  |a Ponašanje potrošača  |a Namjera kupovine  |a Zadovoljstvo potrošača  |a Povjerenje potrošača 
700 1 |a Ardyan, Elia  |4 aut 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 27 (2015), 2 ; str. 189-202  |w nsk.(HR-ZaNSK)000013800 
981 |b B08/15 
998 |a migo1802 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/151321  |y Elektronička verzija članka