University and place branding

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000988190/Details
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
28 (2015), pos. izd. ; str. 13-24
Glavni autori: Rekettye, Gábor (Author), Pozsgai, Gyöngyi
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01295naa a2200349 i 4500
001 NSK01000988190
003 HR-ZaNSK
005 20180227155627.0
007 ta
008 180227s2015 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000988190 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 658  |2 2011 
080 1 |a 008  |2 2011 
080 1 |a 378  |2 2011 
100 1 |a Rekettye, Gábor  |4 aut 
245 1 0 |a University and place branding :  |b the case of universities located in ECC (European Capital of Culture) cities /  |c Gábor Rekettye, Gyöngyi Pozsgai. 
300 |b Ilustr. 
500 |a 13th Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Faculty of Economics in Osijek, 12.-14.6.2014. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: 33 jed. 
504 |a Sažetak 
653 |a Europska prijestolnica kulture 
653 0 |a Brendiranje sveučilišta  |a Brendiranje grada  |a Upis studenata  |a Cross marketing 
653 5 |a Europa 
700 1 |a Pozsgai, Gyöngyi  |4 aut 
773 0 |t Ekonomski vjesnik  |x 0353-359X  |g 28 (2015), pos. izd. ; str. 13-24  |w nsk.(HR-ZaNSK)000014016 
981 |b B09/15 
998 |a sapo1802 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/137444  |y Elektronička verzija članka