Internal city marketing

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000988394/Details
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
28 (2015), pos. izd. ; str. 139-152
Glavni autori: Ograjenšek, Irena (Author), Cirman, Andreja
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01297naa a2200325 i 4500
001 NSK01000988394
003 HR-ZaNSK
005 20180228152305.0
007 ta
008 180228s2015 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000988394 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 35  |2 2011 
080 1 |a 71  |2 2011 
100 1 |a Ograjenšek, Irena  |4 aut 
245 1 0 |a Internal city marketing :  |b positive activation of inhabitants through supported voluntarism /  |c Irena Ograjenšek, Andreja Cirman. 
300 |b Ilustr. 
500 |a 13th Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Faculty of Economics in Osijek, 12.-14.6.2014. 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; bibliografija i elektronički izvori: 25 jed. 
504 |a Sažetak 
653 0 |a Postsocijalizam  |a Tranzicijske zemlje  |a Urbana revitalizacija  |a Podržani volunatizam  |a Unutarnji marketing 
653 5 |a Srednja Europa  |a Istočna Europa 
700 1 |a Cirman, Andreja  |4 aut 
773 0 |t Ekonomski vjesnik  |x 0353-359X  |g 28 (2015), pos. izd. ; str. 139-152  |w nsk.(HR-ZaNSK)000014016 
981 |b B09/15 
998 |a sapo1802 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/137436  |y Elektronička verzija članka