Sentiment analysis of social networks as a challenge to the digital marketing

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000999842/Details
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
29 (2016), 1 ; str. 95-107
Glavni autori: Markić, Brano (Author), Bijakšić, Sanja, Bevanda, Arnela
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01137naa a2200313 i 4500
001 NSK01000999842
003 HR-ZaNSK
005 20190410103149.0
007 ta
008 180613s2016 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000999842 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 659  |2 2011 
080 1 |a 004  |2 2011 
100 1 |a Markić, Brano  |4 aut 
245 1 0 |a Sentiment analysis of social networks as a challenge to the digital marketing /  |c Brano Markić, Sanja Bijakšić, Arnela Bevanda. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; Bibliografija i elektronički izvori: 9 jed. 
504 |a Sažetak 
653 0 |a Digitalni marketing  |a Marketinška analitika  |a Društvene mreže  |a Rudarenje podataka  |a Dubinska analiza podataka 
700 1 |a Bijakšić, Sanja  |4 aut 
700 1 |a Bevanda, Arnela  |4 aut 
773 0 |t Ekonomski vjesnik  |x 0353-359X  |g 29 (2016), 1 ; str. 95-107  |w nsk.(HR-ZaNSK)000014016 
981 |b B01/16 
998 |b sapo1806 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/161034  |y Elektronička verzija članka