An examination of the effect two different evaluation methods used in CPR training have on the learning process

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001011029/Details
Matična publikacija: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)
18 (2016), 1 ; str. 157-175
Glavni autori: Demir Korkmaz, Fatma (Author), Ozsaker, Esma, Taşdemir, Nurten, Karacabay, Kevser
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01516naa a2200325 i 4500
001 NSK01001011029
003 HR-ZaNSK
005 20181130140138.0
007 ta
008 181025s2016 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001011029 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 1 |a eng  |a hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 378  |2 2011 
080 1 |a 61  |2 2011 
100 1 |a Demir Korkmaz, Fatma  |4 aut 
245 1 3 |a An examination of the effect two different evaluation methods used in CPR training have on the learning process =  |b Analiza utjecaja dviju različitih metoda koje se koriste za procjenjivanje usvojenosti tehnike kardiopulmonalne reanimacije na proces učenja /  |c Fatma Demir Korkmaz, Esma Ozsaker, Nurten Tasdemir, Kevser Karacabay. 
246 3 1 |a Analiza utjecaja dviju različitih metoda koje se koriste za procjenjivanje usvojenosti tehnike kardiopulmonalne reanimacije na proces učenja 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 166 
546 |a Tekst na hrv. jeziku: str. 168-175 
653 0 |a Medicinske sestre  |a Kardiopulmonalna reanimacija  |a Studenti  |a Proces ocjenjivanja  |a Video snimke 
700 1 |a Ozsaker, Esma  |4 aut 
700 1 |a Taşdemir, Nurten  |4 aut 
700 1 |a Karacabay, Kevser  |4 aut 
773 0 |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)  |x 1848-5189  |g 18 (2016), 1 ; str. 157-175  |w nsk.(HR-ZaNSK)000797834 
981 |b B03/16 
998 |b sapo1810 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/155468  |y Elektronička verzija članka