Održivost kao sastavnica marke turističke destinacije

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001012977/Details
Ostali autori: Jurišić, Marijana, ekonomistkinja (Dissertant), Grbac, Bruno (Thesis advisor), Črnjar, Mladen
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Opatija, 2018.
Predmet:
Online pristup: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:483450
LEADER 01346nam a2200337 i 4500
001 NSK01001012977
003 HR-ZaNSK
005 20181213131220.0
006 m q d
007 ta
008 181119s2018 ci m 000 0dhrv
035 |a (HR-ZaNSK)001012977 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 1 |a 338.482  |2 2011 
080 1 |a (043)  |2 2011 
100 1 |a Jurišić, Marijana,  |c ekonomistkinja  |4 dis 
245 1 0 |a Održivost kao sastavnica marke turističke destinacije :  |b doktorski rad = Sustainability as a component of destination brand : doctoral thesis /  |c Marijana Jurišić ; mentor Bruno Grbac, komentor Mladen Črnjar. 
246 3 1 |a Sustainability as a component of destination brand 
260 |a Opatija,  |c 2018. 
300 |a VIII, 277 str. ;  |c 30 cm +  |e 1 optički disk (CD-R) 
502 |a Doktorska disertacija--Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. 
504 |a Bibliografija: str. 242-268. 
504 |a Summary. 
650 7 |a Turističke destinacije  |x Brendiranje  |v Disertacije  |2 nskps 
700 1 |a Grbac, Bruno  |4 ths 
700 1 |a Črnjar, Mladen  |4 ths 
710 2 |a Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu (Opatija)  |4 dgg 
998 |m vsio1811  |c zvdo1812 
856 4 1 |u https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:483450