|
|
|
|
LEADER |
01073naa a2200289 i 4500 |
001 |
NSK01001017360 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20190115091451.0 |
007 |
ta |
008 |
190114s2016 ci | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001017360
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|b ger
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 159.9
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Dadić, Katarina
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Bajka Jagor Ivane Brlić Mažuranić kao ishodište za pedagoško i evolucijsko-psihološko razmatranje "Pepeljuga efekta" /
|c Katarina Dadić, Bruno Pušić.
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: str. 266-268
|
504 |
|
|
|a Abstract ; Zusammenfassung
|
653 |
|
0 |
|a Bajka
|a Dijete
|a Evolucijska psihologija
|a Pedagogija
|a Pomajka
|a Poočim
|a Stereotipi
|
700 |
1 |
|
|a Pušić, Bruno
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Život i škola
|x 0044-4855
|g 62 (2016), 2 ; str. 257-269
|w nsk.(HR-ZaNSK)000005110
|
981 |
|
|
|b B05/16
|
998 |
|
|
|b dalo1901
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/179040
|y Elektronička verzija članka
|