|
|
|
|
LEADER |
01024naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01001020889 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20190218143841.0 |
007 |
ta |
008 |
190218s2016 ci | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001020889
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|b ger
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 159.9
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Dubovicki, Snježana
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Nastavne metode kao poticaj učenikovoj kreativnosti /
|c Snježana Dubovicki, Anastazija Omićević.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 34 jed.
|
504 |
|
|
|a Abstract ; Zusammenfassung
|
653 |
|
0 |
|a Kreativnost
|a Nastava
|a Nastavne metode
|a Učenici
|a Učitelji
|
700 |
1 |
|
|a Omićević, Anastazija
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Život i škola
|x 0044-4855
|g 62 (2016), 1 ; str. 105-124
|w nsk.(HR-ZaNSK)000005110
|
981 |
|
|
|b B06/16
|
998 |
|
|
|b dalo1902
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/165108
|y Elektronička verzija članka
|