Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001023672/Details
Ostali autori: Ljuština, Duško (Dissertant), Ružić, Drago (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Osijek, 2018.
Predmet:
Online pristup: Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima
LEADER 01475nam a2200361 i 4500
001 NSK01001023672
003 HR-ZaNSK
005 20210816142137.0
007 ta
008 190313s2018 ci ad m 000 0dhrv
035 |a (HR-ZaNSK)001023672 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 1 |a 792.075(497.5)  |2 2011 
080 1 |a 658.8(497.5)  |2 2011 
080 1 |a (497.5)  |2 2011 
080 1 |a "20"  |2 2011 
080 1 |a (043)  |2 2011 
100 1 |a Ljuština, Duško  |4 dis 
245 1 0 |a Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima :  |b doktorska disertacija = The role and application of marketing in Croatian theatres : doctoral thesis /  |c Dušan Ljuština ; mentor Drago Ružić. 
246 3 1 |a Role and application of marketing in Croatian theatres 
260 |a Osijek,  |c 2018. 
300 |a 169, 78 listova :  |b ilustr. u bojama, graf. prikazi (djelomice u bojama) ;  |c 30 cm. 
502 |a Doktorska disertacija--Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet, 2018. 
504 |a Bibliografija: listovi 167-168; bibliografske builješke uz tekst. 
504 |a Summary. 
650 7 |a Kazališni marketing  |z Hrvatska  |v Disertacije  |2 nskps 
700 1 |a Ružić, Drago  |4 ths 
710 2 |a Ekonomski fakultet (Osijek)  |4 dgg 
770 0 |t [Prilozi] 
998 |m vsio1903  |c agno1905  |c agni2108 
856 4 1 |u https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739  |y Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima